Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

Daniela Kaštánková

se sídlem Semtěš 121, 286 01 Semtěš

IČ: 03920348 

(fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona)

 

pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.dakast.cz.

 

  1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
    • Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) fyzické osoby podnikající dle živnostenského zákona – Daniela Kaštánková, se sídlem Semtěš 121, 286 01 Semtěš, identifikační číslo: 039220348, (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.dakast.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
    • Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
    • Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
    • Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
    • Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
  2. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY 
    • Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.
    • Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží a nákladů za navrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být navráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
    • Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky. V případě doručování mimo území České republiky, budou náklady spojené s dodáním zboží sděleny kupujícímu individuálně e-mailem.
    • Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
      • objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
      • způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).
    • Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na objednací tlačítko. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné.
    • Odeslání objednávky se považuje za takový úkon kupujícího, který nepochybným způsobem identifikuje objednávané zboží, kupní cenu, osobu kupujícího, způsob úhrady kupní ceny a je pro smluvní strany závazným návrhem kupní smlouvy. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři, seznámení se s těmito obchodními podmínkami na webové stránce a potvrzení kupujícího o tom, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil. Kopii obchodních podmínek obdrží kupující jako přílohu potvrzení objednávky na zadanou emailovou adresu.
    • Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“). Kupující bude dále o doručení objednaného zboží informován prostřednictvím e-mailu. Délka doručování objednaného zboží a cena dopravy je závislá na způsobu dopravy, kterou si kupující zvolí v rámci objednávky.
    • Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
    • Návrh kupní smlouvy ve formě objednávky má platnost čtrnáct kalendářních dnů.
    • Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
    • V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na elektronickou adresu kupujícího pozměněnou nabídku s uvedením možných variant objednávky a vyžádá si stanovisko kupujícího. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena až akceptací kupujícího prostřednictvím elektronické pošty.
    • Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
  3. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
    • Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Fotografie zboží uvedeného na stránkách odpovídají prodávanému zboží. Zboží však může vykazovat mírné barevné odlišnosti (v závislosti na nastavení monitoru kupujícího).
    • Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
  4. v hotovosti na dobírku při doručení zásilky způsobem zvoleným v objednávce;
  5. bezhotovostně převodem předem na účet prodávajícího č. 2101104422/2010, vedený u společnosti Fio banka, a.s. (dále jen „účet prodávajícího“);
    • Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
    • Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 3.2 b) obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.
    • V případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 10 pracovních dnů od uzavření kupní smlouvy.
    • V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby (variabilním symbolem se rozumí číslo objednávky). V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
    • Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 2.11), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
    • Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
    • Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající není plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího nebo v listinné podobě spolu s odeslaným zbožím.
    • Podrobné informace o nákladech za platbu jsou uvedeny v objednávkovém formuláři.
  6. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
    • Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.
    • Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 4.1 obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti kalendářních dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy zašle kupující doporučeně na korespondenční adresu prodávajícího a případně také na adresu elektronické pošty prodávajícího. Prodávající potvrdí kupujícímu bez zbytečného odkladu jeho přijetí.
    • V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 4.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. Zboží zaslané na dobírku nebude přijato.
    • V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 4.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti kalendářních dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal. Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží v souladu s ustanovením § 1832 odst. (2). Vrací-li kupující zboží osobně prodávajícímu, vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do sedmi kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy kupujícímu.
    • Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží (opotřebení) je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
    • Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
    • Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
  7. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ
    • V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
    • Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
    • V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
    • Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit
      e-mailem na adresu prodávajícího, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem nebo poštou prodávajícímu. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje kupujícího práva věc reklamovat, dává však prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.
    • Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.
    • V případě vyzvednutí objednávky, jež byla uhrazena předem, osobně, může prodávající požadovat předložení občanského průkazu nebo cestovního pasu, z důvodu předcházení vzniku škod. Bez předložení dokladu nemusí být zboží vydáno.
    • Podrobné informace o nákladech za dopravu jsou uvedeny v objednávkovém formuláři.
  8. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
    • Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
    • Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
      • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
      • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
      • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
      • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
      • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
    • Ustanovení uvedená v čl. 6.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
    • Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
    • Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese prodávajícího. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží. Uplatní-li kupující právo z vadného plnění, potvrdí mu prodávající v písemné formě, kdy právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Pro uplatnění reklamace může kupující využít formulář, který je přílohou těchto obchodních podmínek.
    • Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího jsou uvedeny v „Reklamačním řádu“.
  9. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
    • Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
    • Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
    • V případě, že má kupující stížnost, může tuto uplatnit přes e-mail, který odešle neprodleně prodávajícímu pro řešení nastalé stížnosti.
    • Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, jsou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky. Případné spory mezi prodávajícím a kupujícím lze řešit také mimosoudní cestou. 
    • K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.
    • Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
    • Prodávající se zavazuje na písemnou nebo elektronickou korespondenci ze strany kupujícího reagovat neprodleně, nejpozději ve lhůtě dvou pracovních dnů.
    • Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
  10. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
    • Ochrana osobních údajů kupujícího je v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů („GDPR”) a popsána v samostatném dokumentu „Ochrana osobních údajů“. Ke stažení je k dispozici na stránkách elektronického obchodu www.dakast.cz.
  11. UKLÁDÁNÍ COOKIES
    • Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
  12. KORESPONDENCE SMLUVNÍCH STRAN
    • Kupujícímu může být doručováno na elektronickou adresu kupujícího.
    • Oznámení týkající se vztahů prodávajícího a kupujícího, zejména týkající se odstoupení od kupní smlouvy, musí být doručena poštou formou doporučeného dopisu. Oznámení se doručují na příslušnou kontaktní adresu druhé strany a považují se za doručené a účinné okamžikem jejich dodání prostřednictvím pošty, s výjimkou oznámení o odstoupení od smlouvy učiněného kupujícím, kdy je odstoupení účinné, pokud je oznámení kupujícím ve lhůtě pro odstoupení odesláno.
    • Za doručené se považuje i oznámení, jehož převzetí bylo adresátem odmítnuto, které nebylo vyzvednuto v úložní době, nebo které se vrátilo jako nedoručitelné.
    • Smluvní strany můžou běžnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty, a to na adresu elektronické pošty uvedenou kupujícím v objednávce, resp. na adresu uvedenou na webové stránce prodávajícího.
  13. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
    • Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
    • Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.
    • Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
    • Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
    • Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování: Daniela Kaštánková, Semtěš 121, 286 01 Semtěš, adresa elektronické pošty: dakast@dakast.cz, telefon 725 583 744.
    • Provozní doba internetového obchodu a provozovny/prodejny: PO – PÁ, 10:00 - 18:00 hodin. V případě výpadku systému či zásahu vyšší moci nenese prodávající odpovědnost za nedodržení provozní doby.

Tyto obchodní podmínky včetně jejich příloh jsou platné a účinné od 24. června 2019 a ruší předchozí znění obchodních podmínek. Jsou k dispozici na webových stránkách prodávajícího www.dakast.cz a u prodávajícího.

 

V Semtěši dne 24. června 2019                                                                                                                                                

 

Odstoupení od kupní smlouvy uzavřené na dálku

 

Prodávající: Daniela Kaštánková

se sídlem: Semtěš 121, 286 01 Semtěš

identifikační číslo: 03920348                                                                                                        

E-mailová adresa: dakast@dakast.cz

Telefonní číslo: 725 583 744

 

Jméno a příjmení kupujícího:

Adresa kupujícího:

E-mailová adresa:

Telefon:

Číslo objednávky:

Číslo daňového dokladu:

 

V                                 dne     

 

Dobrý den,

dne……………..… jsem prostřednictvím vašeho e-shopu www.dakast.cz uzavřel/a kupní smlouvu, jejímž předmětem bylo zboží ………….……… Zboží jsem převzal/a dne ………… od pracovníka dopravní společnosti …………………………….…… Zásilka byla doručena v neporušeném obalu a v bezvadném stavu.

 

Vzhledem k tomu, že zboží nenaplnilo má očekávání, rozhodl/a jsem se využít svého práva, a v souladu se zněním § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, od výše uvedené kupní smlouvy odstoupit. Zboží Vám zasílám zpět v samostatné zásilce a zároveň Vás žádám o vrácení kupní ceny, včetně nákladů na poštovné ve prospěch mého bankovního účtu č. ………………………, poštovní poukázkou na adresu:………………………………………………………………. (v tomto případě bude vrácená částka ponížena o náklady na použití poštovní poukázky dle sazebníku České pošty) nejpozději do 14 kalendářních dnů od doručení tohoto odstoupení od smlouvy.

 

 

 

Podpis:

 

Příloha: Kopie daňového dokladu

 

 

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)

Vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat na níže uvedenou adresu s reklamovaným zbožím, či předat osobně s reklamovaným zbožím prodávajícímu.

 

(vyplní kupující)

 

Prodávající: Daniela Kaštánková

se sídlem: Semtěš 121, 286 01 Semtěš

identifikační číslo: 03920348            

E-mailová adresa: dakast@dakast.cz

Telefonní číslo: 725 583 744

 

Jméno a příjmení kupujícího:

Adresa kupujícího:

E-mailová adresa:

Telefon:

Číslo objednávky:

Číslo daňového dokladu:

 

V                                 dne     

 

Vážení,

dne ……………………...……… jsem od Vás zakoupil/a:

 

  1. na tomto zboží se nyní vyskytla následující vada:

 

  1. objednávka nebyla úplná, chybělo:

 

Navrhovaný způsob reklamace:

  1. a) oprava zboží b) výměna zboží c) doplnění chybějícího zboží   
  2. d) vrácení peněžní částky na účet……………………………………………….

Žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil/a, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu a následně potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání. 

 

Podpis:

Příloha: kopie daňového dokladu

Reklamační protokol

 

(vyplní prodávající)

 

 

Datum přijetí reklamace:

 

 

Vyjádření prodávajícího:

 

 

 

Řešení reklamace:

 

  1. a) oprávněná reklamace – zboží bylo vyměněno a zasláno/předáno kupujícímu
  2. b) oprávněná reklamace – zboží bylo opraveno a zasláno/předáno kupujícímu
  3. c) oprávněná reklamace – zboží bylo doplněno a zasláno/předáno kupujícímu
  4. d) oprávněná reklamace – peněžní částka byla vrácena na účet kupujícího
  5. e) neoprávněná reklamace – zboží zasláno zpět na dodací adresu kupujícího po úhradě nákladů na dopravu.

 

Datum vyřízení reklamace:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Datum:                                                                       Podpis prodávajícího: